Grajewo: Budowa ulicy Przekopka - etap I - kanalizacja deszczowa w ul. Przekopka i ul. Owocowej w Grajewie
Numer ogłoszenia: 215565 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grajewo , ul. Strażacka 6A, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 86 273 0 800, faks 86 273 0 803.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Przekopka - etap I - kanalizacja deszczowa w ul. Przekopka i ul. Owocowej w Grajewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na wykonaniu następujących elementów robót: 1)budowa kanalizacji deszczowej w ul. Przekopka na odcinku od studni D-6 do studni D-15 oraz od studni D-6 do studni D-18, w tym: a) kanalizacja deszczowa z rur PVC o śr.250mm o długości 267,5mb, b) kanalizacja deszczowa z rur PVC o śr.315mm o długości 99,5mb, c) studnie kanalizacyjne PVC o śr,600mm - 12szt. 2)budowa kanalizacji deszczowej w ul. Owocowej na odcinku od studni D-6 do studni D-2 z wyprowadzeniem kanału dł. 20 mb w kierunku studni D-1, w tym: a) kanalizacja deszczowa z rur PVC o śr. 400 mm o długości 184,5 mb, b) studnie kanalizacyjne PVC o śr. 600 mm - 4szt. c) studnia kanalizacyjna z kręgów betonowych o śr. 1200 mm - 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3 000 PLN (trzy tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy o zamówienie ubiega się Wykonawca występujący jako konsorcjum, zobowiązany jest on do przedłożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców. Z w/w pełnomocnictwa winno wynikać: a) jakie podmioty tworzą konsorcjum, b) wskazanie podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców z podaniem zakresu jego umocowania,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie, okolicznościach i na n/w zasadach: 1) zmiana terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w następujących przypadkach: a) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego w terminie umownym, b) koniecznością usunięcia błędów w dokumentacji projektowej ujawnionych w trakcie realizacji inwestycji oraz związaną z tym koniecznością przeprojektowania dokumentacji projektowej w tym zakresie, w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, c) wstrzymania realizacji robót przez właściwe organy administracji publicznej, bądź orzeczeniem sądu, d) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedza techniczną (fakt ten musi być potwierdzony przez Inspektora Nadzoru), e) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. We wszystkich przypadkach określonych w punktach określonych w punktach od lit. a do e, termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności. Powyższe musi być udokumentowane stosownymi protokołami. 2) zmiana wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmiany stawki tego podatku 3) wprowadzenia robót zamiennych , które nie wykraczają poza zakres przedmiotu zamówienia w sytuacji: a) konieczności zmiany materiałów pod warunkiem, że zmiana ta będzie wynikała z niedostępności na rynku tych materiałów, spowodowanej zaprzestaniem produkcji, lub wycofaniem z rynku. Parametry techniczne i funkcjonalne użytych materiałów zamiennych nie mogą być gorsze od materiałów zamienionych. b) konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, c) usprawnienia procesu budowy, d) usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej w celu uzyskania założonego efektu użytkowego. Powyższe zmiany nie mogą powodować wzrostu wynagrodzenia. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt 3 jest złożenie uzasadnionego i udokumentowanego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i sporządzenie przez strony stosownego protokołu. Okoliczności przewidziane w punktach od 1 do 3, stanowiące podstawę zmiany umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.um.grajewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Grajewo 19-200 Grajewo ul.Strażacka 6A pok. nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Grajewo 19-200 Grajewo ul.Strażacka 6A pok. nr 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie