Grajewo: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Grajewo
Numer ogłoszenia: 180178 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grajewo , ul. Strażacka 6A, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 86 273 0 800, faks 86 273 0 803.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Grajewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Demontaż pokrycia dachów z płyt zawierających azbest, z budynków znajdujących się na terenie miasta Grajewo, w ilości ok. 1756 m2 (26,34 Mg) a także ich załadunek, transport i przekazanie do unieszkodliwienia na składowisko odpadów niebezpiecznych. 2. Zabezpieczenie zgodnie z przepisami płyt azbestowych zdemontowanych z budynków oraz zalegających/składowanych na nieruchomościach zlokalizowanych na terenie miasta Grajewo a także ich załadunek, transport i przekazanie do unieszkodliwienia na składowisko odpadów niebezpiecznych w ilości ok. 29,79 Mg (1986 m2). 3. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia, z tego tytułu wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe bądź prawne. 4. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykazy nieruchomości, z których mają zostać usunięte wyroby zawierające azbest i skontaktuje się z każdym właścicielem nieruchomości w celu uzgodnienia terminu wykonania usługi. 5. Każda ilość zdemontowanego przez wykonawcę azbestu musi być bezwzględnie unieszkodliwiona, nawet w przypadku przekroczenia limitu wagi azbestu przewidzianego do unieszkodliwienia. 6. Wykonawca będzie dostarczał zamawiającemu co miesiąc nw. dokumenty: 1) zestawienie zawierające: nazwisko i imię właściciela, adres nieruchomości: a) z której zdemontowano pokrycie dachowe zawierające azbest i usunięto odpady zawierające azbest (w m2 i Mg), b) na której azbest został wcześniej zeskładowany (w Mg). 2) karty przekazania odpadu, dokumentujące przekazanie odpadu przez właściciela nieruchomości Wykonawcy usługi, a następnie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010r. Nr 185 poz.1243 z późn. zm.), Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. z 2008 r. Nr 25 poz.150 z późn. zm.), Ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 3, poz.20 z późn. zm.), Ustawą z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 199, poz. 1671 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r.w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 r. Nr 249, poz. 1673)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.grajewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Grajewo ul. Strażacka 6 19 - 200 Grajewo (pokój Nr 29).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Grajewo ul. Strażacka 6A 19 - 200 Grajewo (Sekretariat, pokój Nr 21).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie