Zamówienie Nr 279440 - 2011 z dnia 2011-09-08 - Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi edukacyjne, dotyczące prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego nr WND-POKL.09.01.0-2-20-483/10 pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania...
Tytuł | Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi edukacyjne, dotyczące prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego nr WND-POKL.09.01.0-2-20-483/10 pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Grajewie. |
---|---|
Numer | 279440 - 2011 |
Data wydania | 2011-09-08 |
Numer ogłoszenia: 279440 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grajewo , ul. Strażacka 6A, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 86 273 0 800, faks 86 273 0 803.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grajewo.pl; bip.um.grajewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne, dotyczące prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego nr WND-POKL.09.01.0-2-20-483/10 pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Grajewie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć dydaktycznych w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.0-2-20-483-10 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Grajewie. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach ww projektu w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Grajewo. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2. Usługi będą realizowane w niżej wymienionych szkołach i specjalnościach. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (na każdą część osobno) t.j. 35 części, z podziałem na następujące części: 1) Część nr 1. Zajęcia dydaktyczno wyrównawcze dla uczniów z ogólnymi trudnościami w nauce w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie grupa I: 37 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej; 2) Część nr 2. Zajęcia dydaktyczno wyrównawcze dla uczniów z ogólnymi trudnościami w nauce w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie grupy II-III: 74 godzin w 2 grupach, po 37 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej; 3) Część nr 3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie grupa I: 37 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub terapii pedagogicznej; 4) Część nr 4. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie grupa II-III: 74 godzin w 2 grupach, po 37 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub terapii pedagogicznej; 5) Część nr 5. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie grupy I-II: 74 godzin w 2 grupach, po 37 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej; 6) Część nr 6. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie grupy III-IV: 74 godzin w 2 grupach, po 37 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej; 7) Część nr 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (matematyczno- przyrodnicze) w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie: 37 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub prowadzenia zajęć matematycznych lub prowadzenia zajęć przyrodniczych; 8) Część nr 8. Zajęcia teatralne w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie: 37 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej; 9) Część nr 9. Zajęcia rewalidacyjne dla dzieci niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie: 74 godzin w 2 grupach, po 37 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki; 10) Część nr 10. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie grupy I-III: 75 godzin w 3 grupach, po 25 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej; 11) Część nr 11. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie grupy IV-VI: 75 godzin w 3 grupach, po 25 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej; 12) Część nr 12. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie grupy I-VI: 114 godzin, w 6 grupach, po 19 godziny na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych; 13) Część nr 13. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie grupy VII-XIII: 133 godzin w 7 grupach, po 19 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych; 14) Część nr 14. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie: 57 godzin w 3 grupach, po 19 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub terapii pedagogicznej; 15) Część nr 15. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (koło matematyczno-przyrodnicze) w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie grupy I-III: 75 godzin w 3 grupach, po 25 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub do prowadzenia zajęć matematycznych lub do prowadzenia zajęć przyrodniczych; 16) Część nr 16. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (koło matematyczno-przyrodnicze) w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie grupy IV-VI: 75 godzin w 3 grupach, po 25 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub do prowadzenia zajęć matematycznych lub do prowadzenia zajęć przyrodniczych; 17) Część nr 17. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych humanistycznie w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie: 47 godzin w 2 grupach, po 23,5 godziny na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub do prowadzenia zajęć z języka polskiego; 18) Część nr 18. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie grupa I: 22 godziny, w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub terapii pedagogicznej; 19) Część nr 19. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie grupa II: 21 godzin, w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub terapii pedagogicznej; 20) Część nr 20. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie grupa III: 21 godzin, w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub terapii pedagogicznej; 21) Część nr 21. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie grupa IV: 21 godzin, w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub terapii pedagogicznej; 22) Część nr 22. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie grupa I: 34 godziny, w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub do prowadzenia zajęć matematycznych; 23) Część nr 23. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie grupa II: 34 godziny, w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub do prowadzenia zajęć matematycznych; 24) Część nr 24. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie grupa III: 34 godziny, w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub do prowadzenia zajęć matematycznych; 25) Część nr 25. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie grupy I-II: 46 godzin, w 2 grupach, po 23 godziny na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych; 26) Część nr 26. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie grupa III: 22 godziny, w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych; 27) Część nr 27. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 52 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej lub do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych; 28) Część nr 28. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie grupy I-II: 32 godziny, w 2 grupach, po 16 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej; 29) Część nr 29. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie grupy III-IV: 32 godziny, w 2 grupach, po 16 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej; 30) Część nr 30. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie grupy I-II: 34 godzin, w 2 grupach, po 17 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub do prowadzenia zajęć matematycznych lub do prowadzenia zajęć przyrodniczych; 31) Część nr 31. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie grupa III: 17 godzin, w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub do prowadzenia zajęć matematycznych lub do prowadzenia zajęć przyrodniczych; 32) Część nr 32. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 34 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub do prowadzenia zajęć z plastyki lub do prowadzenia zajęć ze sztuki; 33) Część nr 33. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 17 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub do prowadzenia zajęć z muzyki lub do prowadzenia zajęć ze sztuki; 34) Część nr 34. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych teatralnie i recytatorsko w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 17 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej; 35) Część nr 35. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych językowo (język angielski) w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 35 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do nauczania języka angielskiego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 35.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie uprawnień pedagogicznych oraz kwalifikacji wymaganych do prowadzenia danego rodzaju zajęć, które zostały określone w rozdz. III ust.1 SIWZ w punktach od 1 do 35. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do oferty - wg wzoru oferty załączonej do SIWZ załącznik nr 1 oraz załącznik nr2. - Wykonawca wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem, jako nauczyciel posiadający kwalifikacje do danego rodzaju prowadzonych zajęć, co najmniej rocznej usługi edukacyjnej w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi podać rodzaj, zakres (wyszczególnić gdzie wykonywano usługi np. szkoły, ośrodki kształcenia, itp.) data i miejsce wykonania usług. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do oferty - wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje: - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do danego rodzaju prowadzonych zajęć w poszczególnych szkołach podstawowych na terenie Miasta Grajewo zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz.400) oraz korzystają z pełni praw publicznych. Wymagania stawiane przez Zamawiającego osobom by mogły być uznane za zdolne do wykonania zamówienia. Osoby muszą posiadać: 1. Przygotowanie pedagogiczne; 2. Kwalifikacje do nauczania danego rodzaju zajęć w poszczególnych szkołach podstawowych w klasach I-III, określone w rozdz. III ust.1 punkty od 1 do 35; 3. Co najmniej roczny staż pracy nauczyciela; 4. Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do oferty - wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany w zapisach umowy w formie aneksu w przypadku zmian we wniosku aplikacyjnym projektu nr WND-POKL.09.01.0-2-20-483/10 pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Grajewie, niemożliwych do przewidzenia na etapie opracowywania SIWZ, a które to będą wywoływały konieczność zmiany zapisów umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.grajewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6a, 19-200 Grajewo, pok. nr 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6a, 19-200 Grajewo, sekretariat, pok. 21.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metryka strony