Informacja dla właścicieli nieruchomości niezamieszkałych - możliwość wyłączenia się z zorganizowanego przez Miasto Grajewo systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.
Na podstawie art. 6c ust. 3c, w związku z ust. 3a i 3b ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2023 r., poz. 1469 ze zm.), Burmistrz Miasta Grajewo informuje o zamiarze przeprowadzenia postępowania przetargowego na odbieranie w okresie: lipiec 2024 - czerwiec 2025 odpadów komunalnych na terenie miasta Grajewo od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i części nieruchomości niezamieszkałych.
Właściciele nieruchomości położonych na terenie Miasta Grajewo, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne (np. prowadzone są działalności gospodarcze), włączeni do gminnego systemu gospodarki odpadami komunalnymi, mogą w terminie 60 dni (do 16.04.2024 r.) złożyć Burmistrzowi Miasta Grajewo, pisemne oświadczenie o wyłączeniu się z systemu odbioru odpadów komunalnych zorganizowanego przez Miasto. W nawiązaniu do art. 6c ust. 3a ustawy w oświadczeniu właściciel nieruchomości wskazuje gminną jednostkę organizacyjną, lub przedsiębiorcę (posiadającego wpis w Rejestrze Działalności Regulowanej), z którymi zawarł umowę oraz dołącza do oświadczenia kopię tej umowy, pod rygorem nieskuteczności oświadczenia.
Pisemne oświadczenia wraz z kopią umowy można składać na adres: Urząd Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6A, 19-200 Grajewo.
Metryka strony